Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Dagens trams

Av Maglin - 28 juli 2008 23:21

Suck, vilken tråkig dag...

Hett som nivetvar på dagen, gick knappt att röra sig.

Hade hela dagen sett fram emot en tur i Zul'Aman och spöa lite troll. 18:45 skulle vi samlas, och 18:30 började åskan på allvar. Naturligtvis skulle den gå rakt över huvudet på mig också.  Hade behövt ett nanour eller nåt för att kunna räkna tiden mellan blixt och smäll. Tänkte på de två stackare som dödades av blixten i helgen, så klart. Ibland är vi allt små...


Som jag skrev förut så kan det dock vara bra att ha lite tråkigt. Startade en ny karaktär i WoW idag. En warlock, alltså en sån där som springer omkring med en demon i sällskap. Nu blev jag att tänka på frun igen... Längtar tills hon kommer hem...

Tillbaka till ämnet. Satt och läste en tråd på Blizzards forum om roligaste namnen på karaktärer. Fick lite inspiration därifrån. Ni som inte vet något om WoW kan sluta läsa nu, om ni mot förmodan inte redan gjort det.

Satt och bläddrade igenom warlockens talentträd och hittade en talent som hette malediction, vilket då betyder förbannelse. Gjorde sedan en kvinnlig warlock som naturligtvis fick heta Femalediction. Edict i sin tur betyder påbud. JAG tyckte det var kul iaf...............

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maglin - 20 januari 2009 19:24

Hejfolket. Ska prova på wordpress ett tag, välkomna dit =)   Nu blev det inte så.....   http://maglin.blogg.se/   Är stället ni ska kika på =) ...

Av Maglin - 20 januari 2009 02:54

Dagen blev till slut rätt bra, trots bara 30 minuters sömn inatt. Fick ju gott om tid att göra mig i ordning i morse iaf. Så gott om tid att jag glömde boken jag skulle läsa på bussen. Fick lov att köpa mig en tidtabell för att ha NÅT att vila ögonen...

Av Maglin - 14 januari 2009 11:50

Snart är det dags för vardag igen, nästa vecka börjar skolan. Folk säger det är skönt när det blir vardag igen. Jag ser verkligen fram emot 13 timmars arbetsdag, lärare som berättar hur långt efter vi ligger men inte kan sätta fart själva, klasskompi...

Av Maglin - 4 januari 2009 11:38

Det finns många konflikter i Azeroth. Naturligtvis finns kriget mot Lich King i senaste expansionen, men även ”små” konflikter som Defias uppror mot Stormwind. Det är här det lustiga börjar. I Elwynn Forrest alldeles utanför staden St...

Av Maglin - 26 december 2008 12:27

Nu är julen slut, tack å lov. Allt blev väl så blärtigt som jag trodde ungefär. God mat hos morsan iaf, som vanligt =) Juldagen skulle vi ha spelat spel med T&P, men det blev inställt. Jag blev tvungen att vara nykter ännu en dag, ska råda bot på det...

Ovido - Quiz & Flashcards