Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Maglin - 24 juli 2008 13:55

Idag var jag smart =) Vi hade beställt en ny processor till frugans dator. Det laggar apa när hon spelar WoW. Eftersom hon kan noll vad gäller hårdvara så gjorde jag en deal. Hon städar, jag skruvar, ett förslag hon genast gick med på så klart. Vet inte hur kunniga ni är om datorer, men hon hade lagom hunnit ta fram städsakerna när var jag klar, så kort tid tar det. JAG tyckte det var en bra deal i alla fall...


Nåja, jag erbjöd mig i sann ridderlig anda att ta över städningen så att hon kunde prova datorn, men hon avböjde. Det kan ha att göra med min långsiktiga strategi att alltid lämna lite damm kvar i hörnen för att till slut slippa städa alls, fast snarare har det att göra med ett sadistiskt drag hos min hustru. Jag ska hålla ut ett tag till, jag SKA hålla ut...

Det är ju inte först gången man ser sadisktiska drag där menar jag. (bra exempel på taunt hustru)


Trodde hon var klar med städningen nu, och skulle prova burken, men icke. Nu är hon ute nånstans och ränner.

Hoppas bara nu ,när hon ändå plågar sig så, att uppgraderingen hjälper. Det lär visa sig i Zul'Aman ikväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards