Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Maglin - 18 juli 2008 20:08

Jahapp.. Så var man igång... Har alltid tyckt att en blogg är en sak som ska ha en mening. Men ähum, efter att ha läst vissa andras bloggar här så lade jag ner den tanken å började själv (/poke pickmememe). Tänkte först döpa den till Maglins ordbajseri, men tja, det KAN ju bli något vettigt skrivet NÅN gång, man vet ju aldrig, under har skett förr. Gick en snubbe på vattnet för cirka två tusen år sen så kan väl mirakel ske igen... Spela roll förresten, det är nog bara närmast sörjande som kommer att besöka denna blogg.


SKULLE det vara nån främmande här så kan jag iaf berätta om de få små planer jag har för bloggen... Det kommer, förutom ovannämnda orbajseri, antagligen bli en massa WoW-snack. Kanske nån rolig (eller inte rolig) historia och om jag orkar så blir det en samling inlägg med bilder från Vansbro. Har äntligen fått fart på min digitalkamera...


Jag har alltid velat skriva, sen kan man ju bara hoppas idéerna ploppar upp också. Jag tänkte dock fuska lite och lägga in äldre inlägg, fy mig, skulle vara tråkigt att börja sin karriär som bloggare med skrivkramp...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards