Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Maglin - 28 augusti 2008 20:04

I morgon fredag ska vi plåga ettorna. Vi, ähm gamla rävar, ska dra med dem till Borlänge och ha lektion med dem. De ska göra några Mystery Shops vilka vi ska hjälpa dem med då. Men det är bara början, nästa vecka ska vi hålla utvecklingssamtal med dem, snacka om skarpt läge... Vi vet vilka av dem, men de vet inte vilka av oss =) Stackars eländen moahahaha

Två damer, eller tja finns ingen över 22 i den klassen, två tjejjor ska jag guida i MSandets underbara värld. In på Game ska vi, hoho. Minns inte vilka fler det var, Bokia, MQ å Vero Moda tror jag.

Den nionde ska vi ha firmafest, som vi döpt ettornas invigningskalas till. Utan att avslöja för mycket så har vi iaf dragit ihop alla klassiska fånerier och situationer som kan förekomma på en firmafest... Vem blir för full? Vem skäller ut vem? Och framför allt, vem hånglar med chefen? 

Sedan ska ju alla firmans avdelningar visa sin årsrapport, eller som det stod i inbjudan "långa tråkiga tal utlovas".

Nåja, vet inte ens om jag ska dit, är ju alltid problem med boende för mig... Alla andra bor ju redan där, medan min sista buss går 20:00, å hur kul fest är det?

Jaja, hinner fundera nån dag till.

Ovido - Quiz & Flashcards