Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Maglin - 9 augusti 2008 00:52

Idag var vi och fikade på fårkaféet i Nordanåker. Kul idé de har kommit på =) Kaféet ligger i ett stooort "skjul" som avdelats med staket på mitten. Ena delen är kafé andra är fårhage. På golvet finns halm och stämningen måste beskrivas som kanon =) Besök rekommenderas.

Vi beställde smörgås allihopa och även om min inte föll mig i smaken speciellt så såg de andra i sällskapet ut att njuta rejält.

Lukten var ju "intressant" men fåren verkade stå ut...

Vi fick sällskap av nyaste gårdskatten Majvor som gärna ville smaka maten. Tror det kan vara idén bakom det hela, att sälja mat som djuren sen äter upp... Även en höna gjorde närmanden men gav sig iväg när den upptäckte att inlagd gurka var det enda som bjöds.

För bilder, spana in frugans blogg.

Kaféet har öppet månaden ut för den som missat att besöka det.


Av Maglin - 9 augusti 2008 00:48

Nu är det slut mellan oss, det är definitivt över. Härmed ska jag skicka in skilsmässopapperen till Glocalnet. Skitföretag! Nätet strular vidare, varje gång jag ringer så vill den korkade supporten börja om med felsökningen. Har gjort samma sak nittioelva gånger nu å nätet fortsätter krångla. Det värsta med alltihopa är att det är ju inte första gången det jäklas. Samma sak var det för ungefär ett år sedan. Samma jäkla felsökning, samma jäkla tid innan de gjorde nåt, och nu samma fel igen.

Nu ska jag bara se hur länge jag har bundit mig oxå, sen blir det nog Telia.

Ovido - Quiz & Flashcards