Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

The new improved bysthåller

Av Maglin - 14 oktober 2008 23:41

I måndags hade vi Entreprenörskap. En massa övningar gick ut på att förbättra produkter. Först så skulle vi hitta på något som vi skulle vilja att fanns om tio år, men som tekniken idag inte klarar. Många förslag handlade om röststyrning. Sedan skulle vi förbättra en befintlig sak, ett vardagsföremål. Det var i den efterföljande diskussionen allt gick på tok. En tyckte att egentligen borde man förbättra spännena på BHar, då de är så svåra att öppna när man fumlar med en hand bakom tjejens rygg och den andra smeker nåt annat. Därefter följde en diskussion om allt från kodlås till kardborreband. Sedan kom någon på att BHarna om något skulle vara röststyrda. Här började alla trimmas upp rejält. Någon kom på att det vore ju bra om spännet kunde öppnas om man klappade, varpå en tjej svarade att det skulle bli jobbigt på konserter samtidigt som hon viftar fanatiskt med händerna i brösthöjd...

Det fanns bara en sak att göra, läraren skickade ut oss på rast...


 
 
Annika

Annika

15 oktober 2008 20:07

HAHAHAHA, ja jisses, är det ni som ska vara nästa generations egna företagare så är jag rädd! ^^

http://decemberbaby.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Andreas

15 oktober 2008 23:52

Underbart. Jag är villig att lägga alla mina surt ihopslavade pengar på en glapp-bh. *klapp klapp*

 
Tula

Tula

17 oktober 2008 21:21

Haha tänk att ha en sån behå.. Mycket mer komiskt när killen inte får upp den själv xD Skulle ju bli rena rama kaoset om alla tjejer/kvinnor skulle ha en varsin sån och så klappar nån händerna !!! GAAHHH!!! :P nej kardborreband lät bättre eller kanske en handbok till alla killar/män hur man tar av en behå och så kan den heta: Alla mäns handbok till hur man tar av en behå.

http://www.cockiemonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maglin - 20 januari 2009 19:24

Hejfolket. Ska prova på wordpress ett tag, välkomna dit =)   Nu blev det inte så.....   http://maglin.blogg.se/   Är stället ni ska kika på =) ...

Av Maglin - 20 januari 2009 02:54

Dagen blev till slut rätt bra, trots bara 30 minuters sömn inatt. Fick ju gott om tid att göra mig i ordning i morse iaf. Så gott om tid att jag glömde boken jag skulle läsa på bussen. Fick lov att köpa mig en tidtabell för att ha NÅT att vila ögonen...

Av Maglin - 14 januari 2009 11:50

Snart är det dags för vardag igen, nästa vecka börjar skolan. Folk säger det är skönt när det blir vardag igen. Jag ser verkligen fram emot 13 timmars arbetsdag, lärare som berättar hur långt efter vi ligger men inte kan sätta fart själva, klasskompi...

Av Maglin - 4 januari 2009 11:38

Det finns många konflikter i Azeroth. Naturligtvis finns kriget mot Lich King i senaste expansionen, men även ”små” konflikter som Defias uppror mot Stormwind. Det är här det lustiga börjar. I Elwynn Forrest alldeles utanför staden St...

Av Maglin - 26 december 2008 12:27

Nu är julen slut, tack å lov. Allt blev väl så blärtigt som jag trodde ungefär. God mat hos morsan iaf, som vanligt =) Juldagen skulle vi ha spelat spel med T&P, men det blev inställt. Jag blev tvungen att vara nykter ännu en dag, ska råda bot på det...

Ovido - Quiz & Flashcards