Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Maglin - 6 oktober 2008 02:06

Fy för den lede, har nu varit hemma med förkylning i två veckor. Snorat och hostat är vad jag roat mig med. Missat företagsekonomin, det jag sett fram emot så länge. Har inte orkat göra nåt vettigt hemma heller. Lyckades dock släpa mig på projektmöte en dag, det är typ allt jag orkat.

Nu ska jag iaf till skolan i morgon och som vanligt kan jag inte somna. Får se hur mycket jag ligger efter... Ge upp känns lämpligt... Nej då, friska tag vårat lag å nåt annat klämkäckt.


Har bara två veckor kvar nu innan LiAn. Vecka 43 är det El Stockholmo och mässa som gäller och vecka 44 börjar LiAn. Då ska det projekteras på allvar. Ska vara på nån affär med, finns en massa praktiskt jag måste få koll på. Inköpsprocedurer, schemaläggning å sånt. 


Livet as we speak:

Britt borta i helgen ajaj

Britt borta i helgen ja

Trött ajaj

Jobbig kommande vecka aj

Snart LiA jaja

Bra konsert med AFC ja

Annika kom inte aj

Ont i kroppen ajaj


Gott vs Ont 4-8 Hmm :/

Ovido - Quiz & Flashcards