Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Maglin - 19 oktober 2008 12:04

Tar en paus i det väldigt avancerade packandet inför Stockholmsresan. Hittills har jag bara lyckats fylla halva ryggsäcken å är nästan klar. Med rena kalsonger klarar man allt =)

Åker i morgon vid sex å kommer hem torsdag kväll.  Intensivt lär det bli, femtioelva studiebesök och en å en halv dag på starta eget-mässa. Bland annat ska vi till NIKEs inköpskontor för Sverige och göra en inköpsuppgift, det ska bli skoj. Annars är det väl några vanliga, gallerior, NK, PUB, HM, Skrapan, och någon annorlunda typ ADIDAS concept store.


Föredrag ska vi med gå på. Coompanion, FTG i offentlig sektor och prissättning är några av de jag bokat in mig på.

Ska slafa hos min faster Elsa i Södertälje. Har aldrig varit hem till dem så det blir oxå kul. 


Sen ska vi se hur mycket vilse jag kommer att springa i stora staden. Ska köpa mig en karta det första jag gör...

Oroar mig för fötterna, men eftersom LiAn blir så pass lugn i den bemärkelsen så kan jag väl ha ont några dagar sen då utan att det gör så mycket.

Ska bli intressant det här.


Har resan till ära köpt nya skor å en jacka. Kom in på skoaffären med förhoppningen om att köpa ett par fotriktiga skor som skulle rädda mina fötter i Stockholm, men när jag fick se DE så struntade jag fullständigt i det... De var så läckra... Skit samma om de bara håller en vecka eller två, skulle ha =) Var nog första gången i mitt liv jag tänkt så. Jaja, man förändras väl NÅN gång =)


Äter fortfarande pennicillin, har tabletter till onsdag, få se hur jag gör. Vet att man inte ska avbryta en kur, men eftersom de sätter fart på vissa kroppsfunktioner så vete tusan...


Kommer som skrivits ovan hem på torsdag, bara för att på fredag åka till Annica och Andreas. Ska bli skoj, men jag kommer nog knappast att vara speciellt sällskaplig har jag en känsla av. Klas blir hemma ensam, för första gången så pass länge tror jag. Men huset kommer nog att stå kvar =)


I övrigt så är mitt WoW helt kaputt. Har ominstallerat tre gånger.Förhoppningsvis vet jag felet nu å det ska gå bra denna gång, men eftersom det tar sån tid att tanka ner alla patcher i kombo med resande så lär jag inte få veta förrän nästa måndag eller så.

Det värsta är att det kunde varit löst om jag läst ALL information... Har ni varit med om det nån gång? ;) det är numera krav på SP3 till Windows XP... Tyvärr såg jag det EFTER andra avinstallationen. Jaja... En vit helg blev det då. Fast jag var faktiskt ut en vända på Brills dator och fick Leeeroy-achievement igår. 


Nåja, hörs på fredag antar jag =)

Ovido - Quiz & Flashcards