Alla inlägg den 16 september 2008

Av Maglin - 16 september 2008 23:27

Vore det om jag lyckas somna... Köpte en burk Valeriana idag, ska hjälpa mot sömnlöshet sägs det, får snart se om det stämmer hoppas jag. Somnar oftast inte förrän vid tvåtiden å går upp tjugo i sex... Skolan funkar ju säkert jättebra då...

Får se hur länge det tar innan jag säger fel å säger att jag käkar valium...


Väntar iaf på effekten nu... Var skitnervös innan jag knaprade i mig dem, vet inte varför egentligen. Tog fram tre tabletter, sen blev jag alldelels knäsvag å yr... Sen kom jag på att jag inte svalt dem ännu.


Berättar mer i morgon om de hjälpte eller inte, ska sätta mig nu å försöka gäspa, annars får jag väl ge dem till katterna när de får flôg.


I övrigt så var Äbba till Leksand idag. Jag hade bara ett kort möte där så jag tog bilen. Passade på att ta med henne så hon fick tänka på nåt. Å det hjälpte, nu sover hon som en gris. Kanske ska jag åka i skuffen nästa gång så jag oxå får sova.


Livet as we speak:

  • insomnia ajajaj
  • Jobbigt med schemaläsning ajaj
  • Fortfarande rätt ont i kroppen ajaj
  • Ledig på fredag jaja
  • Ved i helgen ajaj
  • Datum för WotLK finns jaja

Gott vs Ont 6-7 =(

Ovido - Quiz & Flashcards