Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Dagens inköpslista; 200 par skor å ett WoW

Av Maglin - 13 november 2008 10:30

Längesen jag skrev nåt nu, det går i vågor som Hertz sa.

Har precis gjort en inköpsuppgift, nästan 200 par skor blev det. Fotbollsskor till å med. Nu var det bara såna vi skulle köpa in då iof. Gällde dock att tänka över modeller, volymer, leveranser, åtgång å så vidare. Rent självklara saker, men inte så lätt utan branchvana. Kan som en hint utan att avslöja för mycket att Zlatan spelar i grön/vitt nästa år. Är ju faktiskt Hulåns färger, laget där jag spenderade min korta fotbollskarriär. Det visste ni intge, att jag å Zlatan har så mycket gemensamt :P Jag å min kompis Zlattis, som vi brukar säga internt...


I övrigt så sitter jag å väntar på att Wrath of the Lich King ska dimpa ner i brevlådan. Ser verkligen fram emot denna expansion. Så klart så blev det en massa som skulle göras i morgon, bara för att jag räknat med att kunna spela hela dagen... Frukostmöte med köpmannaföreningen, men det visste jag redan om. Sedan vill läraren att jag skulle följa med handelsettorna till Malung och sätta igång dem i ett mysteryshopprojekt. Så avslutas dagen med ett arbetsmöte om firman. SEDAN ska jag ta mig tusan spela!!! En kvart i alla fall, kom på att det är Doobidoo på TV. Ny hobby: Självplågeri. Får bli graveyard shift. Maglin da rogue måste ju få lite gear. Hade sånt flyt igår. Guilden drog till Kara, för att klå prinsen en sista gång. Det fanns så gott om DPS att jag kunde ta Maglin, trots att han har gear från artonhundrakallt. Gick därifrån med tre epics, bland annat prins Fåntratts dolk. Lite bättre rustad för vintern nu.


På lördag ska Le Brill till Borlänge, så då kanske man kan få lite spelro iaf =) Är ett infomöte om Lectorium. Yama-yama-yaaamaaaa... Eller nåt, JAG vet inte, kanske skulle gå på mötet så vet jag sen. 


På söndag är det möte IGEN, inför KF på måndag. Så detta verkar då vara helt fel vecka att släppa expansionen. Dumma Blizzard, de borde kollat upp marknaden bättre...


Nu ska jag ta en tupplur tror jag i väntan på posten. Kommer det inget spel idag så lär ni snart få veta det här, men låt inte några barn läsa det då...

 
 
Ingen bild

syster yster

15 november 2008 06:35

Gick fredagen bra?
Kul att du får vara med och sätta igång ettorna
Jag vet allt om din fotbollskarriär:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maglin - 20 januari 2009 19:24

Hejfolket. Ska prova på wordpress ett tag, välkomna dit =)   Nu blev det inte så.....   http://maglin.blogg.se/   Är stället ni ska kika på =) ...

Av Maglin - 20 januari 2009 02:54

Dagen blev till slut rätt bra, trots bara 30 minuters sömn inatt. Fick ju gott om tid att göra mig i ordning i morse iaf. Så gott om tid att jag glömde boken jag skulle läsa på bussen. Fick lov att köpa mig en tidtabell för att ha NÅT att vila ögonen...

Av Maglin - 14 januari 2009 11:50

Snart är det dags för vardag igen, nästa vecka börjar skolan. Folk säger det är skönt när det blir vardag igen. Jag ser verkligen fram emot 13 timmars arbetsdag, lärare som berättar hur långt efter vi ligger men inte kan sätta fart själva, klasskompi...

Av Maglin - 4 januari 2009 11:38

Det finns många konflikter i Azeroth. Naturligtvis finns kriget mot Lich King i senaste expansionen, men även ”små” konflikter som Defias uppror mot Stormwind. Det är här det lustiga börjar. I Elwynn Forrest alldeles utanför staden St...

Av Maglin - 26 december 2008 12:27

Nu är julen slut, tack å lov. Allt blev väl så blärtigt som jag trodde ungefär. God mat hos morsan iaf, som vanligt =) Juldagen skulle vi ha spelat spel med T&P, men det blev inställt. Jag blev tvungen att vara nykter ännu en dag, ska råda bot på det...

Ovido - Quiz & Flashcards