Alla inlägg den 3 november 2008

Av Maglin - 3 november 2008 13:33

Denna gången är det telefonen som strejkat. ÄNTLIGEN kom det en tekniker och bytte tråden mellan stolpe och hus. Varför inte göra det när det började krångla för tre år sen? Ännu viktigare fråga: Varför har jag inte redan bytt abonnemang???

Droppen kom dock idag, när jag ser på Glocalnets hemsida att nya kunder kan få 5+ mB till samma pris som jag betalar nu för mina 2 mB. :/ Det är intressant att enligt dem går det inte att få snabbare hit, medan jag från Telia kan få upp till 24.

Nu ska jag bara stå ut till februari pga uppsägningstider... jaja...

Tjänar i slutänden iaf mellan 100 och 130 spänn i månaden, beroende på om man vill ha svarare å skvaller eller inte. Några färre kanaler, å jag bara fattar inte hur jag ska överleva utan BBC prime eller vad den nu hette...

Ovido - Quiz & Flashcards